Skip to main content

Den unge generation ønsker nye vinkler på tilknytning og talentudvikling

Hvorfor dette oplæg er vigtigt for jer?

Vi har dataanalyser, kvantitative datasæt og 18 års klinisk viden om studerende og unge ansatte. Vi ved, hvilke behov de har og hvorfor de unge agerer som de gør i deres først jobs og hvordan de tilknyttes bedre.

  • Har vi opdraget vores børn til at være mere egoistiske eller til at mærke mere efter?
  • Forståelsen af sårbart storhedsvanvid hos mange unge.  
  • De 7 mentale faktorer bag det store behov for ros og anerkendelse. 
  • Hvad siger de dygtigste talenter om deres leder, og hvordan skabes en gensidig god relation?
  • Hvordan virksomheder bliver en talentmagnet og hvilke onboardings-strategier bør man vælge. 
  • Forstå de unges sårbarhed og deres styrker. 
  • Romantiserer vi vores egen historik med dårlig ledelse og mangelfuld anerkendelse?
  • Hvordan I får dedikerede unge ansatte, der netop vil gå en ekstra mil, bidrage til teamet og være ambassadør for jer, når de møder deres venner og jeres kunder. 
    Generation z

    Highlights om den unge generation

    CEFO angiver at 1) acceleration, 2) præstationssamfundet og 3) psykologiseringen er faktorer, der påvirker den unge generation negativt. 

    De har stort selvfokus, men har ikke nødvendigvis stor selvindsigt og søger viden, kurser og sparring om dem selv og deres bidrag til verdenen, samfundet og deres omgivelser. 

    10 % af unge kvinder ønsker ikke at sætte børn i verdenen, fordi de frygter fremtiden, herunder klimakrisen og usikkerheden omkring arbejdsmarkedet. 

    VI HAR HAFT SPECIALE I STUDERENDE OG UNGE ANSATTE SIDEN 2005.

    Vi har en specialviden om unge mellem 20 og 35 år. Vi her som terapeuter, undervisere og strategisk rådgivere fokuseret på den unge generation og deres mentale sundhed. 

    LAD OS BLIVE JERES STRATEGISKE RÅDGIVER.

    Vi bygger vores viden på dataanalyser, kvalitative samtaler og kliniks erfaring siden 2005. Om de unge, med de unge og til de unge og deres ledere. 

    HVILKET UDBYTTE FÅR DE KUNDER VI RÅDGIVER OG UNDERVISER FOR?

    Vores kunder får troværdige, ærlige og fagligt tunge kompetencer at trække på, når vi indgår et samarbejde med dem. Og så får vores kunder en specialeviden, ikke mange andre konsulentvirksomheder har i Danmark. 

    FAQ

    Godt at vide

    Er jeres oplæg og undervisning ens for alle kunder?

    Vi sælger ikke stangvarer, da vi ikke tror på at vinkler, behov og det samme indhold er relevant for alle virksomheder. Vi har til alle opgaver indledende telefonmøde om jeres behov, ønske om udbytte og formidlingsform. 

    Kan I undervise både fysisk og online og i hele landet?

    Vi har siden 2015 formidlet foredrag på online platforme og har siden 2000 undervist fysisk. Vi evner at formidle optimalt uanset format og ved, at deltagere skal aktiveres, røres og en blanding af bevidsthed, viden og konkrete indsatsforslag. 

    Vi har opgaver i hele Danmark og kommer naturligvis også gerne og besøger jer. 

    Varighed på vores oplæg?

    Det er 100 % op til jer, hvor længe et oplæg skal vare. 

    Vi skelner mellem

    1. Foredrag (30-90 min.)
    2. Workshops (typisk 3-4 timer)
    3. Hel/flere dages undervisning.
    Kan vi få adgang til de materialer I bruger?

    Ja. Alle de materialer vi bruger får I efterfølgende adgang til elektronisk. Oftest i pdf-format. 

    Vi finder ligeledes også supplerende artikler, podcast eller andet materiale der kan inspirere jer, hvis I ønsker det. Vi laver selv en del materiale, som du kan se her

    Tag kontakt

    Vi vil ser frem til at kunne besvare dine spørgsmål og behov.